08.04.10

Natuke pikemalt ka siinsest elust..

Kuna meil Marjaliisaga on mäe otsas merevaatega tuba, siis on hommikuti ärgates kohe selge pilt mis merel toimub. Täna hommikul väga lootust ei olnud. Ilm oli sarnane eilsele ... - sompus ja tuulevaikne. Seega otsustasime alla sadamasse minekut edasi lükata. Kuna jahtklubisse sõidame autoga umbes 40 minutit (enamjaolt mööda kiirteed), siis otsustasime, et ei hakka ennem minema, kui tuul tulnud. Seega anti meile vaba aega, siin nn „Kloogaranna pioneerilaagris“ nagu me seda ise nimetama oleme hakanud, mille sisustasime seekord internetis. „Kloogaranna pioneerilaagriks“ olema hakanud nimetama seda kohta sellepärast, et elatakse kämpingutes nagu meie või telkides/autodes. Ja lähim asustatud punkt asub kilomeeter mäest alla. Vähe asjalikum küla juba 4 km kaugusel. Lühidalt: elame metsas. Elamisest tiba kõrgemale jääb terviserada, mille eile järgi katsetasime ja Teile vaatamiseks mõned pildid tegime. Elanikeks on siin nii mägironijaid, jalgrattureid, matkajaid kui ka purjetajaid. Seega siin pole muud teha kui ainult sporti.
Taaskord seljataga üks korralik tööpäev. Algus oli küll paljutõotav, aga pärast 1.5 tundi tuulevaikuses purjetamist (vahepeal küll seisime tuuleaugus) tuli tuul, mis võimaldas juba purjetada. Selleks ajaks saabusid ka valgevenelased merele ja hakkasime koos stardiharjutsi tegema. Ja nii viimased kolm tundi. Pea küll uugas vahepeal otsas ja mõnedki korrad tekkis sportlastel tahtmine jätta see harjutus sinnapaika ja teha midagi muud, aga treenerid olid täis optimismi ja jätkasid. Meil ei olnud valikut, tuli lõpuni pingutada. Sai mõned lühikesed treeningsõidudki tehtud ja lõpuks kaldale. Paat kokku ja kodupoole teele. Järgmised 40 minutit autosõitu raamatu lugemisega. Ideaalne viis aja sisustamiseks. Koju saabudes oli kell juba pool 8. Meile olid tekkinud päeva jooksul uued naabrid, seega tähendas see seda, et oma elutoa aknakardinad tuli ette tõmmata ja jätta nad seniks ette kui ühed meist lahkuvad. Muidu oleks meile teineteise kõik tegemised teada. Järgnesid pesu ja söök. Täna õhtul oli Marjaliisa kord toimkonnas olla ja vaaritada, homme jälle mina. Õhtu lõpuks interneti külastus ja voodis mõned leheküljed raamatu lugemist ja magama. Homme jälle uus tegus päev.., mis tõenäoliselt ei tule palju huvitavam kui tänane :)