09.10.10

Ukraina Meistrid

Võistlus edukalt lõpetatud ja kaks päeva puhatud, nüüd saate ka teie, lugejad, rohkem infot kuidas läks.
Nimelt tulime Ukraina meistriteks taaskord, meile see juba neljas kord. Need olid lahtised Ukraina Meistrivõistlused ja meil on ametlikult Ukraina Meistrimedalid olemas.Kohalikele eraldi medaleid ei antud. Meestega koos saavutasime 6 koha. Aga siin on asi nii nagu olema peab, mehed ja naised võistlevad endaga samast soost isikutega. Ja naised kes suudavad meestele konkurenti pakkuda, nende ees võetakse müts maha mitte ei tunta rõõmu, et naistest parema tulemuse saavutada suutsid. Siin on tegemist meestega.
Viimasel päeval peeti hommikul üks sõit ja pealelõunat "Medal race". Esimesse sõitu me ei läinud, kuna tuult puhus stabiilselt 15-17 m/s, mis meie paadile poleks võibolla kõige paremini mõjunud ja see sõit ei oleks meil nagunii midagi muutnud.Lisaks sellele olid meil eelnevate sõitude tulemused nii head ja esikoht oli ammu juba kindlustatud. Seega hoidsime end pealelõunaseks ürituseks. Lisaks kõigele oli väljas väga külm, 10-12 kraadi. Läksime merele ainult harjutamise mõttes - suur laine ja tugev tuul, mis kunagi mööda külge maha ei jookse. Sõidus saavutasime 8 koha, 9 paadi hulgast. Üks paatkond (teine naistepaatkond) merele ei tulnud ja sellise ilmaga ei ole naistel reaalne meestega võidu ka sõita, sellest ka 8 koht. Üks paatkond mehi finišeeris meie seljataga!
Võistluse autasustamine toimus kommete kohaselt järgmisel hommikul kell 10. Saime seal oma medalid, lillepuketid ja delfiinidest kujukesed kätte. Sellega oli ametlikult võiustlus lõpetatud ja väljateenitud 2 puhkepäeva võisid alata. Midagi märkimisväärset me selle ajaga peale ei hakanud. Kogusime jõudu, et viimased 4 tugevatuule treeningpäeva Ukrainas ära pidada ja neljapäeva hommikul kodupoole teele asuda.
Selle reisiga lõpetame ka 2010 aasta purjetamishooaja. Järgmine hooaeg algab meil küll 2010 aasta detsembris, aga meie loeme seda juba aastasse 2011, mis on meil ühtlasi ka juubelihooaeg 20 aastat purjetamist mõlemil sportlasel.